سلطان: خوشحالی پس از گل من به یونایتد خودجوش خواهد بود
تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, | 22:0 | نویسنده : MOHAMMAD

 http://www.tarafdari.com/uploads/news/9b6e726a6d2e1911f58e2600509120d99caf5e83.jpg?v=30

 

در آستانه دیدار حساس تیم های منچستر یونایتد و رئال مادرید در ورزشگاه خانگی منچستر، کریس رونالدو اعتراف کرده است که دوست دارد در مقابل باشگاه سابقش گلزنی کند. 

در بازی رفت در وزشگاه برنابئو، دنی ولبک و کریس رونالدو برای تیمشان گلزنی کردند و بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. رونالدو پس از به ثمر رساندن گل در آن بازی خوشحالی نکرد و در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی دلیل این کار را احترام ویژه به سر الکس فرگوسن و منچستر یونایتد دانست."

رونالدو به خبرنگاران گفت:"دوست دارم که اسمم در میان لیست گلزنان بازی باشد. گل زدن در مقابل باشگاه بزرگی مانند منچستر می تواند بسیار ویژه و تماشایی باشد. می خواهم یک یا دو گل در این بازی به ثمر برسانم، مسلما انجام چنین کاری در جو اولدترافورد بسیار مشکل است."

رونالدو معتقد است که هواداران منچستر از او استقبال خوبی خواهند کرد.

CR7 ادامه داد: "من در آن جا ۶ سال فوق العاده را سپری کردم و فکر می کنم که هواداران از من استقبال گرمی داشته باشند. من همیشه برای طرفداران منچستر احترام ویژه ای قائل بوده ام.پس از سال هایی که من در آن جا فوتبال بازی کردم و روابط دوستانه ای که با بازیکنان و مربیان این تیم دارم فکر می کنم که اولدترافورد یکی از بهترین ورزشگاه ها برای من می باشد."

رونالدو در حال حاضر با ۷ گل در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان قرار دارد.

 

 

رونالدو که هنگام ورود به فرودگاه با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد، بازی رئال‌مادرید و منچستریونایتد را بازی زیبایی توصیف کرد و گفت: "اگر برابر آنها گلزنی کنم، بسیار دیدنی خواهد شد.نمی‌توانم بگویم اگر گل بزنم، چطور خوشحالی می‌کنم. خوشحالی من در آن زمان خودجوش خواهد بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ